Vedligeholdelsesreglement

Vedligeholdelsesstandard

Ved flytning fra din bolig vurderes vedligeholdelsesstandarden, og der tages stilling til, hvilken istandsættelse, der skal foretages ­ og hvem, der skal betale for det. Ved beboerens overtagelse af boligen vil træværk, inventar, tekniske installationer og gulve kun var istandsat, hvor der efter boligforeningens skøn har været behov for det.

Vurderingen sker på grundlag af den vedligeholdelsesstandard, som beboerne på afdelingsmødet har besluttet, at boligen skal have, når den nye lejer flytter ind.

Bilag til vedligeholdelsesreglement for afdeling 43

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

Boligforeningen AAB Afd. 43

Ulkær 22 st. tv, 2610 Rødovre

Klik her for rutevejledning

CVR: 31428815

Kontaktoplysninger

Telefon: +45 36 75 06 88

E-mail: alo.aab43@aab.dk

Telefontider

Mandag: 07:30 - 16:00 / 18:30 - 19:30

Tirsdag - Fredag: 07:30 - 08:30

Lørdag og Søndag: Lukket

​Kontoret har åbent hver 3. Mandag fra 18:30 - 19:30